sunnuntai 30. huhtikuuta 2017

Vihdoin kevättakissa ja kesäkengissä!


Kuvat: Terhi Suanto

Mä vaan rakastan tuon mun kevättakin sävyä ja harmaata sen kanssa. Ai että, kun on taas villiä pukeutumista, hah! Oon odottanut pitkään, että pääsen käyttämään tuota takkia ja noita Vagabondin viime kesän lempparikenkiä. Perjantaina olikin täydellinen päivä niille. Aurinko paistoi ja lämmitti niin, että pärjäsi ihan hyvin noin, vaikka vilukissana olin vielä varannut tuohon päälle kangastakin.

Simppelit jutut on mun mielestä parhaita. Löysinkin tänään uuden ihanan neuleen! Se on 100 % puuvillaa, musta, sopivasti hiukan väljä ja pääntie on just eikä melkein oikeen mallinen. Ja mikä parasta, se oli täysin ilmainen, sillä bongasin sen Elmon vaatekaapista!


Follow my blog with Bloglovin

Ei kommentteja: