torstai 23. maaliskuuta 2017

On my mind: Uudet silmälasit


Kuvat: Specsavers

Olen alkanut haaveilemaan (= saanut pakkomielteen) voimakkaammista kehyksistä. Pidän edelleen niistä mun kullansävyisistä, ohuista, pyöreistä pokista, mutta ne vaan tuntuu välillä jotenkin valjulta ja kaipaan hieman vaihtelua. En käytä silmämeikkiä juuri lainkaan, vain ripsiväriä, joten tummat ja erottuvat kehykset voisivat tehdä suuren muutoksen. Huomasin myös, että edellisestä näöntarkastuksesta on vierähtänyt pari vuotta, joten perustelen uutta pakkomiellettäni myös sen ajankohtaisuudella.

Olen päättänyt, että uudet kehykset ovat muoviset ja pyöreät/pyöreähköt, sillä tuo muoto tuntuu omalta ja sopii hyvin mun kasvoilleni. Värin kanssa olen vielä kahden vaiheilla. Lämpimät ruskeat ja turvalliset mustat pyörivät mielessäni. 

Ei kommentteja: