perjantai 9. joulukuuta 2016

Tämän talven uniformu


Takki - H&M / farkut, huppari - Monki / kengät - Vagabond / pipo - DIY / laukku - CK /

Kuvat: Elmo

Tältä mä useimmiten näytän kun lähden kotoa jonnekin. Mun talven uniformuun kuuluu kangastakki, suuri huivi, väljät farkut ja nilkkurit. Jos on oikein viileä (tai huono hiuspäivä) laitan tuon muhkean pipon, jonka tein alkuvuodesta. Tänä talvena en ole käyttänyt juuri lainkaan pillifarkkuja tai lyhyitä takkeja, ne eivät tunnu istuvan omaan tyyliini tällä hetkellä. Lyhyet talvitakit tuntuvat jo ajatuksenakin kylmältä.

En ole edes tajunnut ennen näitä kuvia, kuinka vaaleat mun hiukset ovat tuosta edestä sivuilta. Olen kasvattanut oman hiusvärin takaisin, mutta mulle tulee hirmuisen helposti vaaleita raitoja myös talvella. Ne ilmestyvät kuin itsestään, en tiedä jouduttaako runsas suolasuihkeen käyttö ja föönaaminen sitä, mutta muutakaan en keksi.

1 kommentti:

Veera kirjoitti...

Tyylikäs asu ja tuo pipo on aivan ihana! Kiitos kun jaoit ohjeen, tein itsellenikin sellaisen :-) Kiitosta myös siitä, että ohje oli tarpeeksi selkeä tällaiselle poropeukalollekin :-D