torstai 12. toukokuuta 2016

Hetkessä kauniimpi iho arjen keskellä


Saanko esitellä mun yöpöydän uudet vakkarituotteet. Sain testiin nämä Santen rasvat ja olen kyllä tykännyt. Mulla oli aiemmin Urtekramin vartalorasva ja käsirasva, mutta tuo kuvien pari kyllä päihittää ne mennen tullen.

Käsirasvassa arvostan eniten nopeaa imeytymistä, koska on turhauttavaa odottaa tumput suorina rasvan kuivumista. Mä itseasiassa laitoin tuota käsiravaa tässä samalla kun kirjoittelin tätä postausta, eikä tarvinnut odotella sen kuivumista lainkaan. Lisäksi tuotteen täytyy tietenkin kosteuttaa hyvin, muutenhan sitä olisi ihan turha käyttää. Tuolla Santen käsirasvalla saa ihan hetkessä kauniit kädet. Ihosta tulee terveen näköinen ja kosteutettu. Tää on ehdottomasti tehokkain nopeasti imeytyvä käsirasva, jota oon kokeillut ja mä oon kokeillut niitä monia, tosin en vielä luonnonkosmetiikasta muita, kuin tuota ja Urtekramia.

Ja sitten tuosta yleisvoiteesta. Hitsi, että mä olen tykännyt siitä! Siinä tuntuu olevan kaikki kohdallaan. Tuotetta on helppo ottaa pakkauksesta, sillä viimeisetkin jämät saa helposti kaavittua avonaisesta purkista (toisin kuin pumppupulloissa). Tuo tuoksuu mun nenääni ihan Fazerinalta, siltä suklaapatukalta, nam! Mä käytän tuota yleisvoidetta heti suihkun jälkeen tai juuri ennen nukkumaan menoa melkeinpä päivittäin mun säärille, jotka kuivuvat melko helposti. Voide levittyy tosi vaivattomasti ja imeytyy nopeasti, jonka jälkeen iho näyttää mun mielestä paljon kauniimmalta, sellaiselta kevyesti hohtavalta ja tasaiselta. Tuota voi siis käyttää niin vartalolle kuin kasvoillekin, joten tää on myös näppärä jos lähtee reissuun, niin ei tarvitse pakata niin montaa putellia mukaan.

Ja mikä parasta, mä löysin näitä molempia ainakin Tampereen Prismoista! Eli saan ostettua uudet rasvat näppärästi ruokaostosten yhteydessä.

1 kommentti:

Mulan kirjoitti...

Mulla on ollut tuote Santen käsivoidetta ja tykkäsin siitä. Erityisen mukanvaa siinä oli reilu pakkauskoko. Harvempi käsirasva on 100 millinen. :) Hintakaan ei ole luonnonkosmetiikaksi paha.