torstai 3. syyskuuta 2015

Puuterihame


Neule - KappAhl / hame - 2hand / kengät - Nike / 
hattu - Seppälä / laukku - Calvin Klein /

Kuvat: Milla / Lack of Colour

Mä olen rakastunut hameisiin! Kuolaan uusia hameita jokapuolella, niin kaupoissa kuin muiden asuissakin. Oon etsinyt puuterin väristä hametta jo tovin. Kriteerinä oli täydellinen väri ja kivasti laskeutuva ja liehuva kangas. Fidassa tulikin vastaan sopiva yksilö viiden euron hintaan. Tai no se oli nuo kriteerit täyttävä, mutta mahdottoman iso mulle! Hameeseen olisi mahtunut 1,5 Jenniä, hah. Onneksi on Ella, joka kiltisti ja taitavasti kavensi ja lyhensi tuon hameen juuri mulle sopivaksi. Kiitos kovasti!

Tuo asu tuntui hyvin omalta. Tykkään väreistä (huh, miten paljon niitä onkaan ;D), kontrastista, siitä että on sporttia ja vähän tyttömäistä, mutta myös rentoa, sekä siitä miten hyvältä nuo vaatteet tuntuivat päällä. 

7 kommenttia:

Milla / millamainen kirjoitti...

Ihana asukokonaisuus, hauskoja maskuliinisia ja feminiinisiä elementtejä sekaisin! :))

Susanna kirjoitti...

Aivan ihana asu!! :)

Jenni kirjoitti...

Milla: Kiitos! Se sekoittelu on kyllä tän asun juju :)

Susanna: Kiitti :)

Unknown kirjoitti...

Nice outfit, love that skirt!

I´m glad that I just found your blog via Alexa blog, now you have a new follower! :)
www.dodolce.com

Jenni kirjoitti...

Thanks! And welcome! :)

roosa kirjoitti...

Pakko tähänki sanoa että ihan täydellinen asu !

Jään kyllä seurailemaan :--)

Jenni kirjoitti...

Voi kiitos! Tervetuloa :)