sunnuntai 13. syyskuuta 2015

Inez


Ah, yksi mun suosikki ruokapaikkoja Tampereella on Inez. Elmo ehdotti viime viikolla, että voitaisiin mennä pitkästä aikaa syömään sinne ja päätettiin mennä keskiviikkona illalla. Oli mukavaa tehdä keskellä viikkoa vähän jotain arjesta poikkeavaa. Inezistä saa tilattua tapas-annoksia sekä suurempia annoksia, mutta mun mielestä on kiva tilata useampi pieni annos ja saada enemmän makuja. Me tilattiin juustoja, kanaa, perunaa, oliiveja, manteleita, leipää, perunamunakasta, pekonia ja taateleita sekä viiniä. Mä en juo ollenkaan punaviiniä, joten en tiedä Elmon viinivalinnasta, mutta mun puolikuiva valkkari (jonka nimeä en valitettavasti muista) oli aivan taivaallista noiden ruokien kanssa! Mun lemppariannoksia olivat ehdottomasti vuohenjuusto rosmariinilla ja hunajalla sekä taatelit ja pekoni. Kana oli liian tulista mun makuuni, mutta Elmolle se maistui hyvin.

Ei kommentteja: