keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Uudet hiukset ja vaalea asu


Takki - Gina Tricot / paita - Bik Bok / housut - Stradivarius / kengät - Reebok /


Kaipasin yks päivä (okei, ihan jokapäivä) piristystä tuohon harmaaseen ilmaan ja pukeuduin kokonaan vaaleisiin väreihin. Asu oli mun mielestä kaikessa yksinkertaisuudessaan ihana, muttei kovin käytännöllinen. Voitte varmaan kuvitella mille mun lahkeet näytti päivän päätteeksi, kun maa oli täynnä kuralätäköitä. Harmaita läiskiä oli takareiteen asti. Ei ihme, että suomalaiset pukeutuu niin usein tummiin vaatteisiin.

Aika harvoin oon tyytyväinen mun hiuksiin missään kuvissa. Nää kuvat ovat kuitenkin poikkeus. Hiukset näyttää tuossa ihanan paksuilta, eikä ihme, sillä kuvia edeltävänä päivänä olin kampaajalla. Mulla on tosiaan haaveissa kasvattaa omaväri takaisin ainakin hiusten tyveen, joten kampaajalla vaalennettiin hiuksia raidoilla, tehtiin tuhkapesu ja tyveen laitettiin väri, joka on mahdollisimman lähellä omaa sävyä. Oon erittäin tyytyväinen!

3 kommenttia:

Ida365.fi kirjoitti...

Ihana Jenni! Toi takki on ihan superkool ja uudet hiukset näyttää hyvältä :-* tekee mieli lähtee kampaajalle itekin...

Unknown kirjoitti...

On kyllä tosi hyvät hiukset! :)

Jenni kirjoitti...

Oi kiitos Ida! :) Kampaajalla käynti kyllä piristää aina!

Kiiitti Sanna :)<3