perjantai 27. maaliskuuta 2015

Vaaleanpunainen huivi


Takki ja neule - 2hand / huivi ja lasit - Bik Bok / paita ja farkut - Gina Tricot / kengät - Vagabond /


Oon hieman baby face ja tiedostan sen itse hyvin. Multa kysytään lähes poikkeuksetta henkkarit aina kun se on mahdollista. Myös silloin, kun ostan vaikka hiusvärin kaupasta. Oon tottunut siihenkin, että mun neljä vuotta nuorempaa pikkusiskoa luullaan mun isosiskoks ja että oon saman mittainen ala-asteikäisten kanssa. Oon asian kanssa ihan sujut, ei se haittaa mua, ennemminkin huvittaa. Voisin käyttää vahvempaa meikkiä ja näyttää "aikuisemmalta", mutta se ei oo mun juttu. 

Koitan kuitenkin välttää ns. lapsellisia värejä tai vaatteita. Vaaleanpunainen on yksi niistä väreistä. Musta tuntuu, että se tuplaa mun baby face -ominaisuuden. Tästä syystä mulla ei ole juuri mitään vaaleanpunaista vaatekaapissani. Tuon huivin ostin syksyllä ja en voi ymmärtää miten vaikealta sen yhdistäminen yhtään mihinkään on tuntunut. Päätin kuitenkin, että eiköhän ole aika kaivaa se esiin ja edes yrittää. Omasta mielestäni onnistuin tällä kertaa aika hyvin. Vaaleanpunainen, harmaa, beige ja valkoinen sointuvat kivasti yhteen ja klassiset vaatteet ovat naiselliset, eivät tyttömäiset. Musta tuo asuun kivasti kontrastia samoin teräväkärkiset nilkkurit.

Suurin osa tuona päivänä otetuista kuvista on sellaisia, joissa mulla on hiukset pitkin naamaa tai sojottavat ylöspäin. Kiitos tästä tuolle "pikkuiselle" kevättuulelle.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana asu ;)

Hanna Ä kirjoitti...

Tykkään asusta! :)<3

Ja mulla on ihan sama... Kaikki uudet tuttavuudet jaksaa AINA ihmetellä että oonko muka oikeasti 21-vuotias. :D

Reetta kirjoitti...

Heh täällä toinen baby face... :-P Hyvä puoli tässä on se, että sitte 40 näyttää toivottavasti vasta kakskymppiselle ;-)

Elina kirjoitti...

Tosi nätti asu, ja toi vaaleenpunanen sopii sulle hyvin. Kivat värit muutenkin asussa :) itse olen ihan villiintynyt vaaleisiin asusteisiin kuten beigeen, valkoseen ja vaaleanpunaiseen.

Jenni kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos!

Hanna: Kiitti :) Hah!

Reetta: Mä oon miettinyt ihan samaa!

Elina: Kiva kuulla, kiitos :)