tiistai 22. huhtikuuta 2014

Timanttiset ICE WATCH



Pääsin Bloggers' Inspiration Day -tapahtumassa mukaan Indiedaysin ja Timanttisten yhteistyökampanjaan. Bongasin Timanttisten pisteen jo pitkältä ja kävin ihastelemassa toinen toistaan näyttävämpiä kelloja. Innostuin heti kun kuulin mahdollisuudesta kuvauttaa kello ja osallistua yhteistyöhön. Kellovalikoiman värit olivat kuin suoraan karkkikaupasta, ihanan näyttäviä. Olin kuitenkin melko hillityllä tuulella asunkin puolesta, joten keskityin tutkailemaan valkoista kelloa kullanvärisin yksityiskohdin, joka oli mulle ennestään täysin tuntematon ICE WATCH ICE Glam



Timanttiset löytyy myös Facebookista ja siellä näytti olevan juttua ja kuvia noista kelloista. Mä kävin tykkäämässä sivusta, sillä luin just, että Ice- Watch lanseeraa kolme kertaa vuodessa uudet mallistot ja väriyhdistelmät ja mä haluan kyllä pysyä kärryillä tuon merkin uutuuksista! Kellot myös kuulema 100M vesitiiviit, joka on ihan hyvä juttu ainakin munlaiselle, joka on jo niin tottunut kelloon, ettei meinaa muistaa ottaa sitä pois (nm. aloin äsken tiskaa kello kädessä...).

Myös mun tän hetkinen suosikkikello, joka on aina välillä vilahtanut täällä blogin puolella, on Timanttisilta. Ihastuin siihen joskus ja olin ihan varma, että se maksaa hunajaa, mutta 40 e hinta ei ihan hirveesti itkettänyt, eikä se pieni yllätys, että se oli silloin nettikaupassa vielä 10 euroa halvempi kuin liikkeessä. Eli pulitin 30 euroa kellosta ja se on ollut kyllä enemmän kuin hintansa arvoinen. Se on tällä hetkellä yks mun tärkeimpiä ja helpoimpia asusteita :)

Inspiraatiota ja omia suosikkejanne arkeen ja juhlaan voitte käydä kurkkaamasta timanttiset.fi

Mikä on teidän suosikkiväri? Tykkäättekö neutraalimmasta vai väripilkuista? Mä alan pikkuhiljaa lämpenemään noille värikkäille näin kesää kohden ainakin!


Ei kommentteja: