keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Kukkareppu




Tänään ulkoilutin pitkästä aikaa mun valkosia platformer sneakerseja. Yhdistin ne simppelisti mustiin pillifarkkuihin ja harmaaseen collegeen sekä armeijan vihreeseen takkiin. Takin niitit mätsää kivasti tuon mun uuden statement-korun kanssa, jonka sain sieltä bloggaajien inspiraatiopäivästä. Kukkareppu tekee mun mielestä asusta paljon rennomman ja ystävällisemmän.  Jotenkin oli vähän semmonen kovis fiilis ilman tota reppua :D Mitäs tykkäätte?

Mun tää päivä meni normaalisti töissä ja sieltä suoraan menin Kaffilaan ihanan Idan kanssa. Kahviteltiin suurinpiirtein tunti ilman että tuli varmaan ainuttakaan hiljasta hetkeä :D Oli kyllä kivaa! Sieltä sitten ruokakauppaan ostamaan tarvikkeita mun ja Elmon huomiseen italialaiseen iltaa. Aiotaan tehdä yhdessä ruokaa ja juoda muutama lasillinen (pullollinen) viiniä.

4 kommenttia:

Laura K kirjoitti...

Ihana asu ois ilman reppuakin :--) Se tuo kivan loppusilauksen ;--)

Jenni kirjoitti...

Kiitti! :)

Milla / millamainen kirjoitti...

Tosi söpö reppu! :>

Milla / millamainen

Jenni kirjoitti...

Kiitti Milla!! :)